Marcjanna Gładkowska czyli Marcysia, specjalistka od wizażu, to marka sama w sobie. Jak długo zajmuje się Pani branżą kosmetyczną i skąd pomysł na szkołę Vena Art? Zajmuję się branżą beauty...
Cold mailing, czyli wysyłka maili z ofertą to bardzo popularny sposób pozyskiwania klientów na początku drogi rozwoju firmy. Część firm z masowych wysyłek uczyniło sobie sposób na stały dostęp...
Pierwszy salon otworzyłam w Suwałkach, gdzie wróciłam po ukończeniu szkoły kosmetycznej, a było to jeszcze w poprzednim ustroju. To była inna technologia i kosmetyki. Sama produkowałam kremy i maski na potrzeby...
Skąd wziął się pomysł na otworzenie centrum urodzinowego? Wiele lat temu poznałam wyjątkową kobietę, która potrafiła swoją miłością i dobrocią skupiać wokół siebie całą rodzinę. Smak jej wyjątkowych ciast...
Urlopy wypoczynkowe. Zbliżający się koniec roku to dobry moment na mądre rozplanowanie dni wolnych na przyszły rok. Drobiazgowa znajomość przepisów dotyczących urlopów ułatwi to zadanie i pozwoli na...
Ostatnie 30 lat to czas największych i najszybszych przemian na polskim rynku. Wraz ze zmianą dostępności produktów zmieniał się również klient, a co za tym idzie cały marketing. Klasyczny...
Firmy wchodząc w działania e-marketingowe stają przed bardzo dużym wyzwaniem. Z reguły właściciel lub jego współpracownicy nie posiadają wystarczających kompetencji do prowadzenia działań we własnym zakresie, nie mają też...
Jakie są największe wyzwania w prowadzeniu szkoły językowej? Największe wyzwanie to odpowiedź na pytania „Co robisz?”, „Jakie to ma być?” i „W jakim celu to robisz?”. Odpowiedzi na te...